Post by critlinksunmeame on Feb 5, 2022 7:46:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Earn to Die 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Earn to Die 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka guld ▞▞▞
▞▞▞ Earn to Die 2 2022 version ▞▞▞
Earn to Die 2 مسابقه hoht
Fysiken är ibland galen. De förstärkta lådorna är alldeles för starka och fastnar man det minsta så är man skruvad. Om du bara använder boost eller rör dig utan att använda motorn använder den fortfarande bränsle utan någon anledning alls. Och de praktiskt taget nsfw-spelannonserna är bara irriterande. Mängden eller hennes annonser är outhärdlig. Jag fick det här spelet bara för nostalgi, men det är doo doo.
Det kostade mycket $ att spela. Kontrollerna är bra, grafiken är bra men det är inte mycket på spel men det är en okej tidsfördriv.
Jag gav detta mer än en rimlig chans och förväntade mig att det skulle vara bra baserat på recensionerna men det är väldigt intetsägande, alla nivåer känns likadana. Svårigheten verkar aldrig öka du bara uppgraderar din bil tillräckligt mycket för att komma till slutet av avsnittet och sedan börja om med en ny bil på lite olika nivåer som ser ut och känns likadana som sist, skölj och upprepa....
GG XD
Jag älskar det här spelet till 100% bilarna du kan modifiera wow! Men det som stinker är att du inte kan använda dina gamla bilar tänk om jag modifierar en bil helt och hållet och inte är lika bra som den andra i alla fall, jag älskar spelet och jag ger det definitivt 5 STJÄRNAR bra jobb inte doppler
Bra att det inte finns några annonser Roligt spel
Spelen är riktigt roliga bilarna är coola zombiesna är coola ramperna är coola mina två fall när jag får slut på bensin Jag använder mina boosters men när jag får slut på bensin framför lådor som har stjäl runt dem så boostar jag och jag bara sitta där och slösa bort min boost det är irriterande plus uppgraderingarna det är alldeles för mycket pengar eftersom du bara sitter där och mal i timmar och timmar och det tar alldeles för lång tid annars är spelet bra men annars är det ett bra spel men jag tycker att de borde fixa det
Behå
Hade maxat den första bilen och sen när jag skulle starta appen igen så fungerade det inte.. Jag har försökt att installera om appen 3-4 gånger men den fungerar fortfarande inte
Inte så dåligt det är ganska roligt👍
Earn to Die 2 Utrka sxan
Roligt men jag vill ha mera uppgraderingar
Jag gillade det inte riktigt eftersom du måste avsluta kampanjläget för att låsa upp allt annat i mig som är lite irriterande eftersom kampanjen kan bli lite tråkig ibland
För att klara en nivå bör du uppgradera ditt fordon till dess maximala... Och när du går till nästa nivå kommer du att låsa upp ett nytt fordon som är av lägre standard än din tidigare uppgraderade bil men... Men vi kan fortfarande inte använda föregående bil för nuvarande nivå.. (vilket suger rätt..!) Jag hoppas att denna recension kan vara till hjälp för dig....
Spelet kan vara bra, men gör att du använder en ny bil varje nivå. Problemet med det är att den gamla bilen är bättre. Spelet tvingar dig också att lägga till 30 sekunder efter varje omgång.
Earn to Die 2 مسابقه hoht
Mycket bra
Spelet är roligt eftersom du försöker skapa en fantasi av det. Du gör ditt bästa för att gå långt från vad du får, men när du avslutar spaken och startar en annan upplöses din moral att fortsätta på grund av den långsamma starten av fordonet och den tillryggalagda sträckan. Varför kan du inte bara ge oss en bil som är snabb och du fortsätter att uppgradera tills historien är över💯💯💯🤔🤔🤔🤔
Den är både utmanande och lite svår, 5 stjärnor får den av mig
Bruven det är nice vaaaandlzlx på på spårets scen
Earn to Die 2 Utrka sxan
Jag betalade för spelet och måste fortfarande titta på massor av annonser. RIP AV!
Jag gillade verkligen det här spelet när jag började. Smidig app, ganska beroendeframkallande och överlag ganska kul. Men ungefär när du körde brandbilen i berättelseläge, började den stanna slumpmässigt... tittade på en video, Crash. Kör bil genom några zombies, Crash. Försöker förhindra att appen kraschar genom att vara så långsam som möjligt, du gissade rätt...CRASH. Jag gillade verkligen spelet men jag kan nästan inte spela det längre.
Earn to Die 2 مسابقه hlqr
rolig app, men kraschar ofta slumpmässigt vid start och mitt i spelet. som gör spelet ospelbart. använder Samsung Galaxy s10e.
Till skillnad från den första har den här annonser och tar 10 gånger längre tid. Det är inte ens så uppiggande
väldigt beroendeframkallande...
superbra
Kul spel :-)
Roligt spel men väldigt frustrerande. Så många annonser och andra speldesigner som gör mig väldigt arg. Men själva spelet är väldigt roligt.
Planet Craft: Mine Block Craft রোমাঞ্চকর tnwc
Kul för som den första nivån, men sedan gör du bara samma sak om och om igen och igen. Dessutom fortsatte den bara att pausa upprepade gånger medan jag spelar😑😑😑
Det här spelet är väldigt likt Hill Climb Racing
helt fantastiskt
Ursprungligen ett webbläsarspel, den här versionen har många designbrister. Det finns ett köp i appen för att dubbla pengarna du får, vilket innebär att det vanliga spelet är längre än nödvändigt. Dessutom ökar priserna för uppgraderingar i spelet över nivåerna, så de andra IAP:erna är ett slöseri med riktiga pengar. Slutligen har spelet ytterligare några extra lägen, men de är låsta tills du avslutar det långa och repetitiva storymläget.
Den skulle få en femma om du lade till fler bilar .☺
Sammantaget är det roligt men och det här är ett stort men. Det tvingar dig att titta på annonser, men det står att titta på annonser för belöningar, men om du inte klickar på det får du dig fortfarande att titta på annonser men istället för 0 belöningar. Jag skulle till 100% ge dessa 5 stjärnor av det var inte för det enda felet. Om du kommer att tvinga folk att titta på annonser åtminstone ge dem belöningar för det, tvinga inte bara annonsen efter varje omgång utan anledning. Se en annons få dubbla poäng varannan omgång istället för att tvinga fram annonser för ingenting.
Alldeles för lätt. Det är i grunden ett tomgångsspel i form av en racer. Du kan slutföra nivåerna genom att helt enkelt hålla i gaspedalen, tjäna pengar och sedan köpa uppgraderingar.
Earn to Die 2 Yarış wgkk
BETALA FÖR ATT SPELA! Det här spelet är byggt för att tvinga fram slipning, titta på annonser och köp i appar. Ännu värre, för att klara en nivå måste du helt uppgradera ett fordon, och sedan ersätts det här fordonet till ett nytt sämre, och det första blockeras! Undvik detta.
Det behöver ett alternativ för inga annonser, jag betalar för det också. Jag bara hatar reklam. Men överlag ett riktigt riktigt bra och roligt spel. 2 stjärnor bara för att det inte har ett alternativ för att betala för inga annonser.
Ett tråkigt spel som tar dig för en idiot genom att försöka få dig att tro att du gör meningsfulla framsteg medan du i verkligheten inte gör det. Det enda som ändras mellan nivåerna är mängden kontanter du får. Det är allt. Och det spelar ingen roll eftersom en glassbil och en Lamborghini har absolut noll skillnad vad gäller prestanda och hantering. Full av grymma annonser också.
99% lådor 1% zombies snälla gör fler zombies än lådor och hinder det är inte ens tjäna att dö det är tjäna till hinder.
Det är inte den bästa
Det här spelet är i ett ord tråkigt, det är lite mer än att trycka på en knapp komma till en punkt där du fick slut på bensin och sedan gå tillbaka till garaget titta på en reklamfilm och sedan uppgradera bilen och göra om allt igen ... det här är en tomgång spel som slösar bort fingret.
Jag älskar det så mycket
Bra spel men ger 1 stjärna eftersom jag förlorade hela mitt framsteg när jag bytte till en ny enhet, du borde ha möjlighet att spara framsteg, snälla fixa detta på båda spelen tjäna för att dö och tjäna för att dö 2
var ett fantastiskt spel tills min telefon avinstallerade det när det uppdaterades och nu låter butiken mig inte ladda ner det igen